niedziela, 24 stycznia 2016

Styczniowe decoupage- warsztaty w pracowni Koraliny

Witam niedzielnie;)

Oj, brak czasu powoduje, że brakuje wpisów na blogu, a tyle się przecież dzieje...więc nadrabiam ile się da;)
W grudniu sklep przepełniony był 150 koszykami, które ozdabiałam dla jednej z dużych firm Katowickich, więc o "deco" nie było mowy, chwilę potem krótkie święta i inwentaryzacja (wierzcie, lub nie, ale to chyba najgorsza rzecz jaka może istnieć w tym rodzaju działalności...na przyszłość muszę to jakoś usprawnić ;) )
Po długo trwających przeliczeniach, nadeszła pora na moje małe szaleństwa zarówno warsztatowe, jak i te mniej warsztatowe. A oto ich efekty :

Praca Basi, która dostała w prezencie urodzinowym od męża warsztaty w pracowni Koraliny ;)
Duża sosnowa skrzynia, zdobiona techniką decoupage, z domalowywaniem tła, wykorzystała tu także pasty strukturalne, spękania jednoskładnikowe, postarzanie, oraz szablon ;)
Praca wyszła cudowna <3
Czyż nie? ;)

W tym samym czasie ja także tworzyłam krok po kroku podobną pracę, ucząc Basieńkę na swojej pracy co w jakiej kolejności ;)
Na mojej pracy wykorzystałam także transfer ;)

Kolejne warsztaty odbyły się z Dorotką;)
A to nasze...prawie biżniacze prace:


Za niedługo więcej zdjęć bardziej przyjemnych dla oka ;)

W między czasie odbyły się urodzinki dla kilku latków w naszej pracowni, a także warsztaty decoupage na szkle ;)
Dzieci:








o takie szaleństwa;)

A warsztaty z decoupage na szkle zakończyły się stworzeniem takich cudeniek ;)
Z przodu:
:


Z tyłu ;) :

  

Jedyne co mi pozostaje to zaprosić serdecznie zarówno do sklepu stacjonarnego, do sklepu www.koraliny.pl jak i na warsztaty decoupage i mix media ;)
Prowadzę zajęcia zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci ( najmłodsze- Milenka ma 4,5 roku, świetnie sobie radzi bawiąc się farbami ;) zresztą podobnie jak moja 5letnia córka Zuza) 
Polecam także kreatywne urodzinki dla dzieci ;)





 Pozdrawiam ciepło ;)
Karina z Koraliny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz